Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

εβδομάδα κινητικότητας


16 έως 22 Σεπτεμβρίου 2011. Με την "Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο" (car free day) για κλείσιμο. Τιμήθηκε παντού στην Ευρώπη που 40 χρόνια τώρα ασχολείται με τις μετακινήσεις, σε 2051 πόλεις. Από την Ελλάδα συμμετείχαν "επισήμως" 7. Τα Χανιά, η Δραπετσώνα-Κερατσίνι, η Χερσόνησος, η Καλαμαριά, η Πηλαία-Χορτιάτης, οι Σέρρες και η Θεσσαλονίκη. 
Στον Βόλο "γιορτάσαμε" με βροχή, απεργία των δασκάλων, στάση εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων και πολλή γκρίνια από ... ταλαιπωρημένους οδηγούς και εμπόρους που δεν ξέρουν τι τους φταίει.
Κατά τα άλλα, το κυκλοφοριακό είναι το νούμερο 1 πρόβλημα που απασχολεί την πόλη.
Μόνο που α) πάντα κάποιοι άλλοι φταίνε γι αυτό που γίνεται και β) πάντα κάποιοι άλλοι πρέπει οπωσδήποτε να βρουν τη λύση.
Και του χρόνου!

1 σχόλιο:

  1. Μπάμπη, θα σου πω ένα πράγμα μόνο. Σχολίασα στο ΦατσοΒιβλίο ότι στην Ελλάδα κανείς δεν νοιάζεται για τη μέρα χωρίς αυτοκίνητο - και ότι εκείνη τη μέρα επέλεξαν να απεργήσουν (!) οι εργαζόμενοι σε όλα τα αθηναϊκά ΜΜΜ. Φιλικό πρόσωπο μου απάντησε όλο αγανάκτηση ότι αυτοί που "γιορτάζουν" [sic] την συγκεκριμένη μέρα είναι αυτοί που έχουν "λύσει τα προβλήματά τους". Μου είπε κατάμουτρα ότι έχω λύσει τα προβλήματά μου και ότι η επιχειρηματολογία μου είναι "Πασόκ"... Μετά από αυτό είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε τη χώρα, τις πόλεις και την κυκλοφοριακή κατάσταση που αξίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή