Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017

κυκλο-φ-οριακα 890 24 Μαΐου 2017

πεσσός πανέτοιμος προς μετακίνηση


Καλημέρα και πάλι, συμπολίτες. «Κοστούμι χωρίς γραβάτα» ήταν ο χθεσινός ευφάνταστος τίτλος μιας καθημερινής αθηναϊκής εφημερίδας αναφορικά με τα αποτελέσματα της συνεδρίασης των Υπουργών Οικονομικών της Ευρωομάδας. Και μία άλλη, και μάλιστα βαρέως αντιπολιτευόμενη, έγραφε με πολύ μεγάλα γράμματα «Τι άλλο θέλει επιτέλους;» και χαρακτήριζε τον κ. Σόιμπλε «δήμιο της Ελλάδας» και «παρανοϊκό».
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου, δηλαδή. Μέτρα, αντίμετρα, προαπαιτούμενα, αξιολογήσεις, πλεονάσματα, χρέος, όργανα και οργανάκια, οργανοπαίχτες κι άλλοι δήθεν, νούμερα και νουμεράκια, σενάρια για μικρά παιδιά και αυτοκτονικές μπλε φάλαινες – τι είναι, για ακόμη μία φορά, αυτό που ζούμε;
Δεν ξέρω, ούτε και κανένας άλλος, νομίζω, ξέρει. Και μέσα στην αναμπουμπούλα αγόρασε ο «κακός» κ. Σαββίδης το 20% του τηλεοπτικού MEGA από τον «εξαίρετο» κ. Μπόμπολα, κι έγινε ένα ακόμη πολιτικό αναμπούρμπουλο από τους διαχρονικούς πολέμιους της πάσης φύσεως διαπλοκής, μεταξύ των οποίων και ο κ. Πρόεδρος του Ποταμιού, βοήθειά μας.
Με όλα τα παραπάνω δεν υπαινίσσομαι ότι δεν πάμε καλά, κάθε άλλο, μια χαρά πάμε και θα το δείτε, άπιστοι Θωμάδες. Η ανάπτυξη έρχεται, κι όποιος έχει μάτια βλέπει κι αυτιά ακούει.
Στην όμορφη περιοχή μας τα πάντα όλα ετοιμάζονται για το επερχόμενο καλοκαίρι – με την ευκαιρία, το φετινό καλοκαίρι αναμένεται «χαμός» από τουρίστες, καθ’ άπασαν την επικράτειαν. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά «μικρά» που πολύ μας αφορούν ως γειτονιά.

Η ανακατασκευή του δρόμου Βόλου-Βελεστίνου καρκινοβατεί. Η προκήρυξη της σχετικής δημοπρασίας έγινε τον Φεβρουάριο 2016 και τον Μάιο 2016 το έργο είχε ήδη ξεκινήσει. Πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος και το έργο είναι ζήτημα αν έχει ολοκληρωθεί κατά 25%. Ακούω περί οικονομικών δυσκολιών του εργολάβου, λόγω πολύ μεγάλης έκπτωσης που έδωσε για να πάρει την εργολαβία. Μεγάλη πληγή, αγαπητοί φίλοι, αυτή η ιστορία με τις εκπτώσεις και μάλιστα στους σημερινούς καιρούς, όπου οι εργολάβοι των δημοσίων έργων κυνηγούν τα λιγοστά έργα «με το τουφέκι» και οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεώνονται να δεχτούν αυτά τα νούμερα. Μεγάλη πληγή, που συχνά οδηγεί σ’ ένα κακό ή σ’ ένα ημιτελές έργο – ο Περιφερειακός του Βόλου ξέρει καλά από έκπτωτους εργολάβους, τέσσερις μετράει μέχρι σήμερα…
Την ίδια περίοδο, Φεβρουάριος 2016, εγκρίθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και η μετακίνηση του ανατολικού πεσσού του ρωμαϊκού υδραγωγείου της Δημητριάδας και οι εργασίες ξεκίνησαν «πανηγυρικά» στα μέσα Σεπτεμβρίου 2016.
Ο πεσσός του ρωμαϊκού υδραγωγείου μετακινήθηκε την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017. Μετακινήθηκε με άψογα επαγγελματικό τρόπο, από την εταιρεία SML Services, που εδρεύει στον Βόλο και είναι εξειδικευμένη σε ειδικά τεχνικά έργα, μεταξύ των οποίων και στην ασφαλή μετακίνηση διάφορων αρχαίων ευρημάτων κατά τις εκσκαφές για το μετρό της Θεσσαλονίκης – το οποίο μετρό, με την ευκαιρία, να δείτε που επίσης θα ολοκληρωθεί κάποια στιγμή, όπως γίνεται διαρκώς με τους αυτοκινητοδρόμους, και θα πέσει άλλο κλάμα από τις γενικώς αντιπολιτευόμενες ελληνικές δυνάμεις. Πάει, που λέτε, και το «δόντι», θα ανοίξει ο δρόμος, κι αν ξανασυμβεί τροχαίο ατύχημα στο σημείο από ‘δω και μπρος θα είμαστε βέβαιοι ότι δεν φταίει το βαριόμοιρο το ρωμαϊκό υδραγωγείο. Η γεφυρούλα στο Αλυγαρόρεμα παραμένει στην θέση της, πάνω στην στροφή, και ουδείς ενδιαφέρεται γι’ αυτήν.
Δύο κυκλικοί κόμβοι προγραμματίζονται στην Εθνική Οδό αρ. 6, τουτέστιν στον παλιό δρόμο Βόλου-Λάρισας: ο ένας στα σημερινά φανάρια προς Αγιά και ο άλλος στον μη σηματοδοτημένο κόμβο προς Χλόη. Για τον πρώτο συμφωνούμε απεριφράστως και ανυπερθέτως. Ο δεύτερος θα προτιμούσαμε να γίνει στην διασταύρωση (πάλι με φανάρια) προς Κιλελέρ/Καλαμάκι. Θεωρούμε ότι θα είναι πιο χρήσιμος από εκείνον προς Χλόη. Ο προς Αγιά προβλέπεται να έχει εξωτερική διάμετρο 46,00 μέτρα (26,00 μ. κυκλική πλατεία + 2*10,00 μ. κυκλικές λωρίδες κυκλοφορίας) και ο προς Χλόη θα έχει εξωτερική διάμετρο 40,00 μέτρα (20,00 μ. κυκλική πλατεία + 2*10,00 μ. κυκλικές λωρίδες κυκλοφορίας). Αυτά τα νούμερα τα γράφω για να έχετε μια αίσθηση του πόση έκταση γης χρειάζεται για να γίνει ένας σωστός κι ωραίος κυκλικός κόμβος. Για την ακρίβεια, ο πρώτος χρειάζεται 1.661,06 τετραγωνικά μέτρα (1,66 στρέμματα) και ο δεύτερος 1.256 τ.μ. (1,26 στρέμματα). Πολύ ωραία λοιπόν.
Πεζοδρομείται αυτές τις μέρες το υπόλοιπο της οδού Κροκίου, στα Παλιά, από την οδό Μητροπολίτου Γρηγορίου μέχρι την οδό Λαμπράκη. Καιρός ήταν, όλη η υπόλοιπη οδός, μέχρι την οδό Αλμυρού, είναι εδώ και χρόνια πεζοδρομημένη, είναι η «καρδιά» της περιοχής των Παλαιών κάτω από την Λαμπράκη και κάθε βράδυ σφύζει από φοιτητική, κυρίως, ζωή και πολύ καλά κάνει.
Καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές πληροφορούμαστε το καινούργιο μακελειό στο Μάντσεστερ. Όσο δεν τελειώνει ο πόλεμος στην Συρία δεν πρόκειται να τελειώσει και το δράμα των απανταχού αθώων. Γεια σας.
(δημοσιεύτηκε στην βολιώτικη "Θεσσαλία" την Τετάρτη 24.05.2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου