Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

μπουρίνι

Συννέφιασε το Πήλιο
αντάριασ’ ο Αη Γιάννης, καμάρι μου!
και το Αιγαίο θύμωσε
τα κύματα σηκώνει, καλέ μου!
βγήκαν τα ψάρια στη στεριά
οι βάρκες στο λιμάνι
βγήκαν και οι γυαλόπετρες
στην αμμουδιά σεργιάνι.

Το Πήλιο πήρε να βροντάει
η θάλασσα ασπρίζει, αστέρι μου!
ρίχνει ο Άθως κεραυνούς
αστράφτει ο Χορτιάτης, καλέ μου!
και στα πλατάνια τα ψηλά
λυσσομανά ο Βαρδάρης.

Η Πλάση τρέμει σύγκορμη
μαλώνουν τα Στοιχειά της, αητέ μου!
κι οι Ανθρώποι τρέχουν να κρυφτούν,
μικροί μπροστά στο Θάμα.
(μπορεί να γίνει και τραγούδι, ανυπερθέτως δημοτικότροπο)

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους,
    Το όνομά μου είναι ο κύριος, Rugare Sim. Ζω στην Ολλανδία και είμαι ευτυχισμένος άντρας σήμερα; και είπα στον εαυτό μου ότι όποιος δανειστής θα σώσει εμένα και την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα παραπέμψω όποιον ψάχνει για δάνειο σε αυτόν, έδωσε ευτυχία σε εμένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν ένα δάνειο € 300.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή καθώς είμαι άγαμος πατέρας με 2 παιδιά. Γνώρισα αυτόν τον έντιμο και φοβισμένο τον Αλλάχ δανειστή που με βοηθά με ένα δάνειο 300.000,00 €, είναι άνθρωπος που φοβάται τον Αλλάχ, εάν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο, επικοινωνήστε μαζί του και πείτε του ότι (ο κύριος Rugare Sim) σας παραπέμψει σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ. Mohamed Careen μέσω email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    ΦΟΡΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ
    Ονομα......
    Μεσαίο όνομα.....
    2) Φύλο:.........
    3) Απαιτούμενο ποσό δανείου:.........
    4) Διάρκεια Δανείου:.........
    5) Χώρα: .........
    6) Διεύθυνση κατοικίας:.........
    7) Αριθμός κινητού:.........
    8) Διεύθυνση email..........
    9) Μηνιαίο εισόδημα:.....................
    10) Επάγγελμα:................................
    11) Ποιος ιστότοπος κάνατε εδώ για εμάς.....................
    Σε ευχαριστώ και θερμούς χαιρετισμούς.
    Στείλτε email arabloanfirmserves@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή