Παράκαμψη
Αγριάς-Λεχωνίων Χ.Σκυργιάννης
1. κυκλο - φ - οριακά 053 02.10.1992
…Η μόνη
μελέτη που έχει προκηρυχθεί είναι αυτή για την παράκαμψη της Άλλης Μεριάς. Και
επίσης γίνεται, από Θεσσαλονικώτικο γραφείο, η μελέτη της παράκαμψης Αγριάς.
…Ένα παράδειγμα ενός έργου που
καρκινοβατεί επίσης, είναι η παράκαμψη της Αγριάς. Η τελευταία πληροφόρηση της
στήλης ήταν ότι μελετάται από ένα Θεσσαλονικιώτικο γραφείο. Έκτοτε αγνοείται η
τύχη του. Και είναι, νομίζω, τουλάχιστον υπερβολικό να γίνονται δρόμοι
Δράκεια-Χάνια ή Αγχίαλος-Ευξεινούπολη ή παράκαμψη Άλλης Μεριάς και να μην
γίνεται η παράκαμψη της Αγριάς. Της Αγριάς που είναι αποδειγμένο ότι υποφέρει
από μέγιστο συγκεντρωμένο φόρτο.
3. κυκλο - φ - οριακά 085 02.07.1993
…Σκέφτομαι κι εκείνη την έρημη την
Αγριά τι έχει να περάσει πάλι τα Σαββατοκύριακα. Πέρυσι τέτοιον καιρό τα
παρόμοια έγραφα, περιφερειακός δρόμος απαραίτητος και άλλα σπουδαία.
"Πέρασε κι άλλος ένας χρόνος...", κατά παράφρασιν του τραγουδιού του
Γιάννη Πάριου.
…Κίνηση, πάλι, τουρίστες πολλοί στην
περιοχή μας, κι όσοι απετόλμησαν την Καθαρά Δευτέρα έξοδο προς Νότιο Πήλιο
πήραν την δόση τους από κυκλοφοριακό μπλοκάρισμα. Τι; Ποια παράκαμψη Αγριάς;
Κάποιοι μας "δουλεύουν" χρόνια τώρα, μου φαίνεται, πως δήθεν αυτή η
παράκαμψη μελετάται. Πάντως για φέτος σίγουρα δεν περιμένουμε, πάλι τίποτε. Όπως
πέρυσι, τα γνωστά, πόσες φορές έχουμε γράψει για το ίδιο θέμα;
5. κυκλο - φ - οριακά 125 24.06.1994
…Απάντησε το ΥΠΕΧΩΔΕ σε ερώτηση της
Βουλευτού Μαγνησίας Ροδούλας Ζήση ότι εντάχθηκε σε πλαίσιο χρηματοδότησης 850
εκ. δρχ. το έργο παράκαμψης της Αγριάς. Αμήν και πότε, ένα έργο που τόσα χρόνια
πάει και έρχεται, έχει φτάσει μέχρι και Θεσσαλονίκη για να μελετηθεί, ένα έργο
τόσο χρήσιμο για την περιοχή μας, ας μπει επιτέλους σε ντορό. Να δει και το
τρενάκι όλων μας καμιά άσπρη μέρα, Νικηφόρε (σσ. Σκοπελίτης, πρώην Κοινοτάρχης
Αγριάς).
…Καλοκαιράκι,
ε! Έτοιμοι άπαντες για εξορμήσεις στις κοντινές και στις μακρινές παραλίες.
Κάθε αρχή καλοκαιριού η στήλη το ‘χει έθιμο, έβδομο χρόνο τώρα, να θυμίζει την
παράκαμψη Αγριάς. Μάλιστα, την παράκαμψη της Κοινότητας Αγριάς, η οποία για μία
ακόμη χρονιά εφαρμόζει την μερική πεζοδρόμηση του παραλιακού δρόμου και
μεταφέρει όλη την κίνηση στην αποπάνω οδό 28ης Οκτωβρίου. Παράκαμψη γιοκ, δεν
ξέρω καν ποιος την θυμάται. Δεν έχει προτεραιότητα, φαίνεται, το έργο. Όμως
άλλο ένα καλοκαίρι θ’ αναστενάξουν ένα σωρό άνθρωποι, παρόδιοι (κυρίως) και εποχούμενοι
(“εμάς δεν μας νοιάζει, έχουμε ερκοντίσιον…”).
…Ένα
άλλο “ξεχασμένο” θέμα πληροφορηθήκαμε ότι παίρνει πάλι μπρος: η παράκαμψη της
Αγριάς. Μάλιστα. Εκεί που κάθε καλοκαίρι γκρινιάζετε για το κυκλοφοριακό “χάος”
και κάθε χειμώνα το ξεχνάτε, χρόνια τώρα. Λοιπόν, υπάρχει, πλέον, εγκεκριμένη η
οριστική μελέτη (μετά από μακραίωνα ιστορία) και δεν μένει παρά να ξεκινήσει το
έργο. Ευκαιρία είναι τώρα, είναι και προεκλογική περίοδος, Καποδίστριας και τα
τοιαύτα, δεν αποκλείεται να το δούμε να ξεκινάει. Πάντως ο Πρόεδρος μου φάνηκε
αποφασισμένος για μάχες, κι αυτό είναι καλό.
…Για
την παράκαμψη της Αγριάς έχουμε γράψει και ξαναγράψει, πόσο αναγκαίο έργο είναι
και τα τοιαύτα. Για κείνο που δεν έχουμε πολυγράψει είναι για την συνέχεια
αυτού του δρόμου, την παράκαμψη Λεχωνίων-Μαλακίου-Γατζέας-Καλών Νερών-Κορόπης.
Είναι και τα Λεχώνια, Ανω και Κάτω, που δέχονται, ιδίως τα καλοκαίρια, έναν
πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο διερχόμενο απ’ την καρδιά των οικισμών. Είναι
και το Μαλάκι, όπου ναι μεν οι πολυκατοικίες χτίστηκαν εκεί που χτίστηκαν
επειδή ήταν κι ο δρόμος εκεί, αλλά σήμερα είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση στο
σημείο και πρέπει να παρακαμφθεί. Το τμήμα αυτό μέχρι το Μαλάκι έχει μελετηθεί
μέχρι και σε επίπεδο Οριστικής Μελέτης αν δεν κάνω λάθος και είναι, μαζί με την
παράκαμψη της Αγριάς, έργο ώριμο για ένταξη στο 3ο Ε.Π.Σ. (γιατί θέλει πολλά
λεφτά κι από νομαρχιακές πιστώσεις δεν βγαίνουν τέτοια έργα) κι αν δεν ενταχθεί
τώρα μάλλον δεν θα γίνει ποτέ, φοβάμαι. Βεβαίως έχει ένα πρόβλημα: ο
καινούργιος δρόμος χαράσσεται νότια, μεταξύ του υπάρχοντος και της θάλασσας, σε
περιοχή που όντως έχει περιβόλια και σπίτια. Δεν είναι ότι καλύτερο θα
μπορούσαμε να φανταστούμε για την περιοχή, όμως δεν φαίνεται να υπάρχει κι
άλλη, καλύτερη, λύση, αν θέλουμε πράγματι να παρακαμφθούν τα Κάτω και Ανω
Λεχώνια. Και πιστεύουμε ότι πρέπει να μιλάμε για έναν μικρό δρόμο, χαμηλών
ταχυτήτων («το Πήλιο δεν χρειάζεται λεωφόρους», το λέμε και το ξαναλέμε, κι
αυτό που γίνεται τώρα στην Χορεύτρα είναι στα όρια του υπερβολικού ενώ λείπουν
2-
9. κυκλο - φ - οριακά 315 03.09.1999
…Από
τα 15 έργα που αξιολόγησε ως μεγίστης σημασίας για την Μαγνησία το Νομαρχιακό
Συμβούλιο, τα 7 είναι έργα μεταφορικής υποδομής. Και μας βρίσκουν απολύτως
σύμφωνους, με μία μόνο προσθήκη, ή μάλλον επέκταση: θεωρούμε απαραίτητο να
προστεθεί και το έργο “Παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων”, είτε ως 16ο είτε ως επέκταση
του “Παράκαμψη Π.Σ.Βόλου”. Νομίζουμε ότι αν δεν “παλευτεί” τώρα με τους
Περιφερειακούς πόρους του 3ου ΕΠΣ, δεν θα έχει μετά πολλές πιθανότητες υλοποίησης.
…Λίγη
επίσπευση δεν θα έβλαπτε, ο κόσμος θέλει, επιτέλους, να δει να γίνεται έργο,
έχει χορτάσει τόσα χρόνια να μας ακούει όλους να μιλάμε για σχέδια και μελέτες.
Το ίδιο ισχύει και για την Παράκαμψη της Αγριάς, όπου συγκαλείται σύσκεψη με
πρωτοβουλία του Δήμου - εκεί δεν υπάρχουν καν τα εγκεκριμένα κονδύλια.
11. κυκλο - φ - οριακά 383 06.07.2001
…Ο
άλλος δρόμος, αυτός που παρακάμπτει τον οικισμό της Αγριάς, ξαναεντάχθηκε για
πολλοστή φορά, το διάβασα στην εφημερίδα, στα προς εκτέλεσιν έργα του 3ου ΚΠΣ.
Μπράβο. Υπάρχει, τουλάχιστον, αποδεκτή μελέτη κατασκευής του ή θα τρέχουμε σε
διαδηλώσεις μόλις εμφανιστούν οι μπουλντόζες; Και μέχρι τότε τι θα γίνεται στο
οδικό δίκτυο του οικισμού, που υποφέρει από τον φόρτο τόσων διερχόμενων
οχημάτων; Γνωρίζουμε σχεδόν τα πάντα γύρω από το θέμα και συμπράττουμε στην
εξεύρεση μιας όσο γίνεται καλύτερης λύσης, έχοντας κατά νου ότι η μόνη καλύτερη
είναι η κατασκευή και λειτουργία της Παράκαμψης.
…Για
πολλά χρόνια εκπονούνταν, παρακολουθούνταν και πληρώνονταν, βέβαια, μια μελέτη
για την παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων. Έγινε κάπου κοντά στο 1998 αυτή η μελέτη Οριστική, εγκρίθηκε απ’ το ΥΠΕΧΩΔΕ και
τότε και μόνον τότε διαπιστώθηκε απ’ τα μόλις καποδιστριακά Δημοτικά Συμβούλια
και τους κατοίκους ότι η μελέτη δεν μπορεί να εφαρμοστεί!! Η απόρριψη μιας
εγκεκριμένης Οριστικής Μελέτης ενός έργου αφ’ ενός μεν δεν είναι σύνηθες
φαινόμενο (διότι, λογικά, έχουν προηγηθεί πολλά προκαταρκτικά στάδια όπου
φορείς και πολίτες μπορούν να εκφράσουν τις ενστάσεις τους, πριν δώσει το
Υπουργείο την εντολή για την εκπόνηση της οριστικής μελέτης) και αφ’ ετέρου
προκαλεί αντιδράσεις πανικού στην
γραφειοκρατία.
Σήμερα,
τέσσερα και κάτι χρόνια μετά το 1998, τρεις-τέσσερις άνθρωποι στην Ελλάδα
γνωρίζουν πώς εξελίσσεται η διόρθωση(;) της αναπεμφθείσης Οριστικής Μελέτης
(δεν συγκαταλεγόμαστε σ’ αυτούς) και ουδείς γνωρίζει αν θα μπορέσει ποτέ να
χρηματοδοτηθεί το έργο, αν θα μπορέσουν, δηλαδή, η Αγριά και τα Λεχώνια να
αποκτήσει κάποτε αυτόν τον τόσο χρήσιμο
περιφερειακό δρόμο.
Αυτά
μαθαίνει κανείς όταν αναμοχλεύει το παρελθόν! Αλλά η ιστορία είναι χρήσιμο
μάθημα, ακόμη κι όταν δεν διδάσκει…
13. κυκλο - φ - οριακά 540 07.07.2006
…Όπως
πονεμένο είναι και το θέμα της παράκαμψης της Αγριάς-Λεχωνίων. Άλλο ένα
καλοκαίρι «υπομονής» και ταλαιπωρίας. Και ενώ η παράκαμψη της Αγριάς δεν έχει
κανένα πρόβλημα και απλώς δεν έχει λεφτά, για την παράκαμψη των Λεχωνίων
αποφασίστηκε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο να ζητηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ να προκηρυχθεί
Αναγνωριστική Μελέτη για την ημιορεινή χάραξη. Στη χώρα που ζούμε, από την
Αναγνωριστική μέχρι την Οριστική Μελέτη ενός έργου μεσολαβούν πέντε με εφτά
χρόνια, εφ’ όσον υπάρχουν οι ανάλογες πιστώσεις. Για τις απαιτούμενες
απαλλοτριώσεις, μετά την Μελέτη Εφαρμογής, που έπεται της Οριστικής, δύο με
τρία χρόνια, εφ’ όσον υπάρχουν οι ανάλογες πιστώσεις. Για την χρηματοδότηση της
κατασκευής, άγνωστο διάστημα, εφ’ όσον υπάρχουν τα κατάλληλα πακέτα πιστώσεων.
Για την πρόοδο της κατασκευής, βλέπε
Περιφερειακός …
…Τρίτο θέμα των ημερών, η
πεδινή ή η ημιορεινή χάραξη της οδού παράκαμψης στα Λεχώνια, Κάτω και
Άνω. Άλλο παράλογο. Όταν η μελέτη της πεδινής χάραξης, μετά από καμιά δεκαριά
χρόνια, απ’ τις αρχές της δεκαετίας του ’90, έφτασε στην έγκριση της οριστικής
της φάσης, που, λογικά, σημαίνει ωριμότητα του έργου για χρηματοδότηση και κατασκευή,
τότε οι τοπικές κοινωνίες άλλαξαν γνώμη και ζήτησαν άλλη χάραξη, μέσα απ’ τα
βουνά και πάνω απ’ τα μεγάλα ρέματα. Μάλιστα. Διερευνήθηκε το θέμα από τον
καθηγητή των Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου μας συγκοινωνιολόγο μηχανικό
Νίκο Ηλιού, που έχει υπογράψει και την μελέτη της πεδινής χάραξης. Το
αποτέλεσμα είναι για περίπου
…Λείπουν
ακόμη μερικές απαλλοτριώσεις στην ανατολική άκρη, εκεί που ο Περιφερειακός,
αφού θα ‘χει περάσει την σήραγγα στην Γορίτσα και την κοιλαδογέφυρα πάνω από
την ΑΓΕΤ, αναγκαστικά θα πρέπει να συνδεθεί με τον παραλιακό δρόμο, έξω από την
Αγριά, αφού η λογική συνέχειά του, ο Περιφερειακός Αγριάς-Λεχωνίων έχει
εμπλακεί στα γρανάζια της ημιορεινής χάραξης.
…Όλα θα
γίνουν, εντός
πολύ ολίγου όλα θα είναι έτοιμα. Οι Μεσογειακοί Αγώνες θα γίνουν με όλα τους τα
συμπαρομαρτούντα, βεβαίως και η παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων, η μελέτη για το
Τραμ, το κωπηλατήριο στην Κάρλα, ο Περιφερειακός οπωσδήποτε, ο κόμβος στο
Σέσκλο, ο άλλος στο Βελεστίνο, το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Το τρένο
Βόλου-Λάρισας μόνο ίσως να καθυστερήσει λιγάκι περισσότερο, πάντως κι αυτό θα
γίνει. Συγκεκριμένες οι δεσμεύσεις του πολύ καλά ενημερωμένου Κυρίου Υφυπουργού
Υποδομών, που επισκέφθηκε προχθές την πόλη μας. Συγκεκριμένες και με
χρονοδιαγράμματα, τον Κύριο Υφυπουργό τον ξέρουμε ως έναν σοβαρό άνθρωπο, δεν
έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε τον λόγο
του.
…Για
την παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων διαβάσαμε τελευταία κάποια σχόλια και μία
επιστολή του φίλου κ. Κότσιρα περί της βουλήσεως του ΥΠΕΧΩΔΕ (πεδινή χάραξη)
και της θελήσεως των κατοίκων και των φορέων τους (ημιορεινή χάραξη). Και
βέβαια δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Η στήλη έχει παρακολουθήσει σχεδόν
από την αρχή του το όλο θέμα και έχει αναφερθεί σ’ αυτό συγκεκριμένες δεκαπέντε
(15) φορές από καταβολής της (πρώτη αναφορά 02.10.1992, τελευταία 21.06.2008)
και έχει διατυπώσει συγκεκριμένη άποψη, την οποία, μάλιστα, είχε πει από
μικροφώνου σε μία συγκέντρωση κατοίκων, κάπου στα 1999, αν θυμάμαι καλά (κι από
τότε δεν την άλλαξε…). Επειδή εμείς κρίνουμε ότι όλες οι αναφορές στην
αλληλουχία τους είναι χρήσιμες και επειδή είναι πολλές για να δημοσιευτούν στα
στενά πλαίσια τούτης της στήλης, αν ο φίλτατος Σταύρος ή οποιοσδήποτε άλλος
αναγνώστης έχει ενδιαφέρον, ας επικοινωνήσει μαζί μου στην ηλεκτρονική
διεύθυνση που αναγράφεται στον τίτλο και θα τις λάβει όλες, «πακέτο» που λένε,
σ’ ένα αρχειάκι Word που ετοίμασα επί τούτου.
Βεβαίως, όσο εμείς το συζητάμε πέρασε
κι αυτό το καλοκαίρι με χαρές και με τραγούδια στην Αγριά και στα Λεχώνια, Άνω
και Κάτω. Τα οποία όλα, ως γνωστόν τοις πάσιν, πλέον, είναι Δήμος Βόλου – τώρα
αρμόδιος ΚΑΙ για την παράκαμψη
Αγριάς-Λεχωνίων, όπως είναι ήδη αρμόδιος ΚΑΙ
για την συντήρηση του Περιφερειακού Δρόμου!!
18. κυκλο - φ - οριακά 649 10.09.2010
…Επέστρεψε,
πλέον, το σύνολο των πολιτών στην πόλη, μαζί με τα οχήματά τους, βεβαίως-βεβαίως.
Το βλέπει, το νιώθει κανείς παντού. Πήξαμε
πάλι. Οι εργαζόμενοι στον Περιφερειακό και στον δρόμο Χάνια-Κισσός βρίσκονται
στο προαύλιο της Νομαρχίας, από την οποία, όμως, δεν έχουν τίποτε λαμβάνειν –
καθώς φαίνεται, όλη η ευθύνη αυτή την ώρα βρίσκεται στον ίδιο τον εργολάβο. Και
το αποτέλεσμα είναι αυτό που όλοι ξέρουμε: τα έργα δεν τελειώνουν, η ταλαιπωρία
δεν τελειώνει. Με την ευκαιρία, για την παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων και το
σχετικό «αρχειάκι» μας με τα ιστορικά στοιχεία δύο μόνο καλοί συμπολίτες ενδιαφέρθηκαν,
ο ένας απ’ τους οποίους μάλλον θα είναι αυτός
που θα κληθεί από τον ερχόμενο χρόνο να βγάλει (και αυτά…) τα κάστανα απ’ τη
φωτιά.
19. κυκλο - φ - οριακά 674 10.06.2011
…Στις
θάλασσες οδηγούν, πλέον, όλοι οι δρόμοι, «επίσημη έναρξη» με το τριήμερο του
Αγίου Πνεύματος που αρχίζει σήμερα. Άλλη μία χρονιά μέσα απ’ την Αγριά, η οποία μάλλον θα αποκτήσει περιφερειακό δρόμο
στις 31 Φεβρουαρίου – περίπου την ίδια ημερομηνία θα ολοκληρωθεί και ο μεγάλος
Περιφερειακός, οπωσδήποτε δε και η «ημιορεινή» χάραξη του περιφερειακού των
Λεχωνίων. Αγαπητέ μου Δήμαρχε του ενός και μεγάλου μας Δήμου, να καθήσουμε μια
μέρα να δούμε τουλάχιστον πού βρισκόμαστε, τι έχουμε, τι προοπτικές έχουμε ή
δεν έχουμε, τις υπάρχουσες μελέτες, οριστικές, τροποποιημένες, αναγνωριστικές,
τις έχουμε συμμαζέψει από ‘κει που δεν ξέρω-πού-βρίσκονται; Νομίζω πως πρέπει.
20. κυκλο - φ - οριακά 786 06.08.2014
…Είναι ξεκάθαρο αυτό; Ωραία! Πάμε τώρα
να δούμε τι σχέση έχει ο καλός μας ο Περιφερειακός με όλα αυτά. Ο
Περιφερειακός, που λέτε, προσάγει ή απάγει οχήματα στον ή από τον παραλιακό
δρόμο. Σ’ αυτή τη φάση της κατασκευής όλα συμβαίνουν στον μεγάλο ισόπεδο κόμβο
που διαμορφώνεται στ’ Αστέρια, δίπλα ακριβώς από τις δεξαμενές καυσίμων, εκεί
που καταλήγει ο Περιφερειακός, μιας και η παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων έχει
παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες.
21. κυκλο - φ - οριακά 854 20.07.2016
…Παρακολουθήσαμε
την αλληλογραφία μεταξύ του Τεχνικού Επιμελητηρίου και της Υφυπουργού κας
Χρυσοβελώνη για το θέμα του Περιφερειακού Δρόμου, στην οποία αλληλογραφία
μεγάλη δημοσιότητα δόθηκε, και έχουμε εν συνόλω να παρατηρήσουμε τα εξής:
α)
το ΤΕΕ στην 1η επιστολή αναφέρεται σε «παράκαμψη Αγριάς-Αφέτες»,
έργο που αναφέρεται όχι στον 21ο αλλά στον 31ο αιώνα
β)
το σεβαστό Υπουργείο, πιο προσγειωμένο, απαντά επί της «παράκαμψης
Αγριάς-Λεχωνίων» (για να ξέρουμε τι λέμε…), στην οποία «εκκρεμεί μόνο η έγκριση
της προμελέτης 4 τεχνικών έργων, η οποία επίκειται τον Σεπτέμβριο 2016». Εδώ
χρειάζεται μια βαθειά ανάσα. Μήπως
μιλάμε για κάποια άλλη παράκαμψη Λεχωνίων; Είναι έτοιμες, εγκεκριμένες και
οριστικές, οι μελέτες οδοποιίας της λεγόμενης «ημιορεινής» χάραξης της
παράκαμψης των Κάτω και Άνω Λεχωνίων; Ή συνεχίζει να μελετάται η «πεδινή»
χάραξη; Και η έγκριση αυτών των 4 προμελετών «τον Σεπτέμβριο 2016» (μεθαύριο
δηλαδή…) τι σημαίνει για το συνολικό έργο, το καθιστά ώριμο προς δημοπράτηση;
Για ξανακοιτάξτε το όλον θέμα αγαπητοί συνάδελφοι του ΤΕΕ
γ)
όσο για την ιστορία με τις μελέτες αντιπλημμυρικής προστασίας, εγώ θυμάμαι
αντινομάρχη Ηλία Ξηρακιά να μιλάει γι’ αυτές, πρέπει να είναι 6-7 χρόνια πίσω,
κι απ’ ό,τι κατάλαβα τώρα αναζητείται χρηματοδότηση γι’ αυτές
δ)
μεγάλον «καημό» διαπιστώνω με το τμήμα «παράκαμψης της περιοχής «Αστέρια»
Αγριάς» όπου όντως κρίθηκε έκπτωτος ένας ακόμη εργολάβος, από τους συνολικά έξι
(6) σε όλον τον Περιφερειακό, και το έργο έχασε την χρηματοδότηση που είχε.
Αληθές είναι ότι του λείπουν και μερικές απαλλοτριώσεις για να μπορεί να
ξαναδημοπρατηθεί. Αλλά αληθές είναι, επίσης, ότι και να κατασκευαστεί θα
δημιουργήσει ακόμη έναν ισόπεδο κόμβο τύπου «Τ» στο σημείο που ο δρόμος, ο
οποίος κατεβαίνει μπροστά από το κοιμητήριο και το γερμανικό πολυκατάστημα,
συναντάει τον παραλιακό. Δεύτερος κόμβος με φανάρια, λοιπόν, μετά από αυτόν στα
«Αστέρια» και λόγο έξω από τον οικισμό της Αγριάς, διότι αλλιώς δεν μπορεί να
γίνει. Και μετά να δείτε γκρίνια και
κακό, όταν οι σηματοδοτούμενοι κόμβοι θα είναι δύο (2) και κατά πάσα
οπωσδήποτε ασυντόνιστοι μεταξύ τους λόγω απόστασης.
Συμπερασματικά,
για το τμήμα Γ του Περιφερειακού Δρόμου, που περιλαμβάνει την παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων,
εγώ, συμπολίτες, ειλικρινά σας λέω, δεν κατάλαβα τίποτε από όλον αυτόν τον επικοινωνιακό θόρυβο. Όποιος κατάλαβε
παρακαλείται να με ενημερώσει.
Σε
πλήρη αντίθεση με αυτό το τμήμα, για το άλλο, το τμήμα Α, από Μπουρμπουλήθρα
μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο στην οδό Λαρίσης, οι απαντήσεις του Υπουργείου είναι
σαφείς, σαφέστερες δεν γίνεται, αυτό όποιος έχει μάτια, χωρίς να είναι
μηχανικός, το βλέπει, το διαβάζει. Τάδε μελέτες, δείνα έργα, αυτό λείπει, τούτο
χρειάζεται, κάθε λεπτομέρεια χαρτί και καλαμάρι, και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης
μελετών Απρίλιος 2017. Μεταξύ όλων, βεβαίως, και η Έγκριση της Οριστικής
Μελέτης Οδοποιίας, χωρίς αυτήν, ως γνωστόν, δρόμος δεν γίνεται.
Γι
αυτό ρωτάω, καλοί συνάδελφοι του ΤΕΕ, έχουμε εγκεκριμένη Οριστική Μελέτη Οδοποιίας
για την παράκαμψη Αγριάς-Λεχωνίων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου